پرسش های متداول از هزار و چهل گیاه

پرسش های متداول از هزار و چهل گیاه

 

 

  1. ۱
    آیا خرید از فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه مطمئن است؟

    بله، فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. و خرید از آن کاملاً مطمئن می باشد. شما می توانید با آرامش خاطر از این فروشگاه خرید نمائید. (برای اطلاعات بیشتر لطفاً قسمت درباره ما را مطالعه نمائید).

    علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت هزار و چهل گیاه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه ما رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

  2. ۲
    آیا برای خرید از هزار و چهل گیاه، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    خیر. شما برای خرید از فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه نیازی به عضویت و یا ایجاد حساب کاربری در سایت ندارید. به سادگی محصولات را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پر کردن مشخصات و انتخاب نوع پرداخت سفارش خود را ثبت نمایید. البته لازم به ذکر است اگر می خواهید به سوابق خریدها و پرداخت های قبلی خود از این فروشگاه دسترسی داشته باشید، و لیست سفارشات قبلی خود را مشاهده کنید، عضویت در سایت هزار و چهل گیاه الزامی است.

  3. ۳
    آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    بله. شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  4. ۴
    از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

    هزار و چهل گیاه با ارسال ایمیل و پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع شوید. همچنین می توانید از طریق صفحه رهگیری سفارش یا گفتگو با بخش پشتیبانی از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

  5. ۵
    وزن محصولات در هزار و چهل گیاه چگونه است؟

    به طور پیش فرض وزن یک پاکت از محصولات گیاهی فروشگاه صد گرم است. که این میزان برای مصارف خانگی مناسب می باشد. اگر به بیش از یک پاکت نیاز دارید به راحتی می توانید در سبد خرید خود تعداد را افزایش دهید.

  6. ۶
    آیا امکان ثبت سفارش در حجم دلخواه وجود دارد؟

    بله. بدین منظور با بخش پشتیبانی تماس گرفته و حجم مورد نظر خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.

  7. ۷
    پس از خرید از سایت چند روز طول می کشد تا یک محصول به درب منزل برسد؟

    محصولات به طور متوسط طی دو تا سه روز به مشتری تحویل خواهند شد. البته امکان اینکه محصولات در زمانهای کمتر نیز به دست مشتری برسد وجود دارد. به عنوان نمونه معمولاً سفارش های ثبت شده از شیراز کمتر از ۲۴ ساعت و تهران کمتر از ۴۸ ساعت به مشتری تحویل خواهد شد. با برنامه ریزی های انجام شده این زمان در آینده نه چندان دور از این هم پائین تر خواهد آمد. ضمن اینکه مشتریانی که به صورت آنلاین اقدام به پرداخت وجه خرید خود می نمایند محصولات را سریعتر دریافت خواهند کرد.

  8. ۸
    برای کاهش هزینه پست چه اقدامی باید انجام دهم؟

    برای اینکه هزینه پست مقرون به صرفه باشد، توصیه می گردد مشتریان خریدهای خود را یک باره انجام دهند. تا تنها یک بار مجبور به پرداخت هزینه پست شوند. به عنوان پیشنهاد توصیه می شود خریدهای یک ماه خود را در یک نوبت انجام دهید. همچنین مشتریان می توانند تمامی خریدهای خود و دوستان و آشنایان را به یک باره انجام دهند تا بتوانند در هزینه پست صرفه جویی نمایند.

  9. ۹
    آیا کیفیت اجناس هزار و چهل گیاه درجه یک می باشد؟

    بله، فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه محصولاتی درجه یک را به مشتریان خود تحویل خواهد داد. شعار ما کیفیت حداکثر و قیمت مناسب است.

  10. ۱۰
    آیا محصولات هزار و چهل گیاه ارگانیک می باشد؟

    بله هزار و چهل گیاه با ۴۰ سال سابقه در تأمین و توزیع محصولات گیاهی محصولاتی طبیعی و اُرگانیک را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  11. ۱۱
    آیا عکس های محصولات در سایت واقعی هستند؟

    بله ، تمامی عکس ها واقعی  و عکس برداری شده است. و شما محصولاتی مشابه با عکس های موجود در سایت تحویل خواهید گرفت.

  12. ۱۲
    آیا در صورت عدم رضایت مشتری، امکان باز پس فرستادن محصول وجود دارد؟

    بله ، مشتری می تواند ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به شرط باز نشدن درب پاکت، با اعلام قبلی نسبت به بازگرداندن محصول اقدام نماید.

  13. ۱۳
    برای تهیه مقادیر بالایی از گیاهان دارویی چگونه باید اقدام کنم؟

    برای این منظور می بایست از طریق یکی از راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید. زمانی که مشتری مقادیر بالایی از یک کالا را سفارش می دهد ، قیمت کالا کمتر خواهد بود.

  14. ۱۴
    آیا هزار و چهل گیاه می تواند اجناس مورد نیاز عطاری ها یا فروشگاه های محصولات گیاهی را تامین کند؟

    بله، هزار و چهل گیاه با ۴۰ سال سابقه، آماده تأمین محصولات گیاهی برای عطاری ها و فروشگاه های محصولات گیاهی می باشد. شما می توانید با تماس به شماره تماسهای موجود در سایت و اعلام لیست سفارش خود، محصولات مورد نیاز خود را در محل خود تحویل بگیرید. خریدهای صورت گرفته توسط عطاری ها و فروشگاه های محصولات گیاهی با قیمتی بسیار مناسب تر در اختیار آنها قرار گرفت. ضمناً هزار و چهل گیاه می تواند محصولات را به صورت بسته بندی شده به عطاری ها و فروشگاه های محصولات گیاهی تحویل دهد.

  15. ۱۵
    شرایط اخذ نمایندگی به چه صورت است؟

    هزار و چهل گیاه به افرادی که در شهر یا روستای خود مجوز عطاری یا فروش محصولات گیاهی دارند نمایندگی اعطا می کند. برای اخذ مجوز می بایست به اتحادیه عطاری یا اتاق اصناف شهر یا روستای خود مراجعه نمائید. نمایندگان موظفند با نام و بسته بندی هزار و چهل گیاه اقدام به فروش محصولات گیاهی هزار و چهل گیاه نمایند. همچنین نمایندگان موظفند تابلو فروشگاه خود را با نام هزار و چهل گیاه نامگذاری کنند. بازرسان شرکت به صورت ادواری و گاهاً سرزده از فروشگاه نمایندگان دیدن نموده و موارد مورد نیاز را به نمایندگان متذکر می شوند. نمایندگان گرامی به عنوان نماینده شرکت موظف به رعایت اصول و ملزومات هزار و چهل گیاه می باشند. ضمناً نمایندگان موظفند در جلساتی که هر از چند ماه با هزینه شرکت در محل شرکت برگزار می شود شرکت نمایند.

  16. ۱۶
    هزار و چهل گیاه برای نمایندگان خود چه تسهیلاتی را فراهم خواهد کرد؟

    هزار و چهل گیاه محصولات را با قیمت، کیفیت و بسته بندی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار نمایندگان قرار خواهد داد. هزار و چهل گیاه در تبلیغات خود نمایندگان را فراموش نخواهد کرد و به نمایندگان جهت تبلیغات کمک خواهد نمود. فروشگاه هزار و چهل گیاه با برگزاری کلاس های رایگان اطلاعات دارویی و مدیریت فروشگاه به صاحبان نمایندگی کمک خواهد کرد تا فروش خود را به صورت مداوم افزایش دهند.

  17. ۱۷
    آیا یک تامین کننده محصولات گیاهی می تواند محصولات خود را به هزار و چهل گیاه بفروشد؟

    بله، تامین کنندگان با ارائه نمونه و قیمت از محصول خود و تائید توسط شرکت می توانند محصولات خود را به ما بفروشند.

  18. ۱۸
    آیا هزاروچهل گیاه می تواند محصولات مورد نیاز کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها، بیرون برها، سالن های مجالس، ارگانهای دولتی و خصوصی و غیره را تامین کند؟

    بله ، هزار و چهل گیاه می تواند محصولات گیاهی مورد نیاز کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها، بیرون برها، سالن های مجالس، ارگان های دولتی و خصوصی و … را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی مطلبوب تامین کند .

  19. ۱۹
    اگر محصولی در سایت پیدا نکردم، آیا امکان سفارش آن وجود دارد؟

    بله، اگر محصولی را در سایت پیدا نکردید با شماره تماسهای ما در تماس باشید. زیرا امکان آن وجود دارد که محصول هنوز در سایت وارد نشده باشد.

  20. ۲۰
    آیا می توانم محصول را در بسته بندی خاصی سفارش دهم ؟

    بله. در صورت نیاز با شماره تماسهای هزار و چهل گیاه در تماس باشید.

  21. ۲۱
    آیا می توانم تنها با تماس تلفنی و بدون مراجعه به سایت اقدام به خرید نمایم ؟

    بله، این امر امکان پذیر است. ضمن اینکه این امکان برای مشتریان وجود خواهد داشت که به صورت پیامکی نیز از ما خرید نمایند. برای اینکار کافیست شناسه محصول را به شماره ۰۹۳۶۲۴۲۸۶۹۲ پیامک کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.